Profiturile Facebook au înregistrat o creștere de 71% în ultimul trimestru. Astfel, compania a declarat că veniturile sale au ajuns la cifra de 9,3 miliarde de dolari în perioada aprile-iunie, iar veniturile Facebook înregistrează creșteri de 45% pe an.
Peste două miliarde de oameni, adică peste un sfert din populația lumii, se loghează lunar pe rețeaua de socializare, aspect ce atrage venituri foarte mari din vânzarea spațiilor publicitare.
„Am avut un al doilea trimestru bun și o primă jumătate de an la fel de bună”, a declarat Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook.
În ultimele luni, Facebook a adăugat pe toate platformele și aplicațiile sale mai multe anunțuri publicitare, din moment ce alte rețele de socializare, precum Snapchat, devin tot mai competitive.
În plus, și acțiunile Facebook au crescut în mod constant în acest an. Compania a anunțat că anunțurile publicitare de pe telefoanele mobile reprezintă 87% din venturile sale de publicitate.
Facebook s-a dezvoltat constant în fiecare an, având în prezent peste 20.000 de angajați.
Reprezentanții Facebook au anunțat că numărul utilizatorilor activi la sfârșitul lunii iunie era de două milioane, cu 17% în plus față de anul trecut.